torsdag 13 september 2012

ett litet axplock




Skulle redigera lite foton med mera och hittade då lite andra foton, eftersom det här med "mulitasking" är min grej så tänkte jag att jag också skulle ge Er ett litet historiskt axplock i bilder. Lite kul är det att se många av mina projekt, långt ifrån alla, samlade så här, det är lätt att glömma. Måste ändå säga att jag är rätt duktig på att dokumentera, såklart finns det många saker som jag inte fotograferat men en hel del foton har det faktiskt blivit och det kommer nog fortsätta att bli.

Dokumentation är viktigt, så också i mitt jobb. I dagarna ligger vi i startgroparna för att börja med en egen föräldrablogg där vi ska lägga upp bilder från vårt arbete. Målet är att det ska ske så gott som dagligen och då helst tillsammans med barnen. Den bloggen blir ju såklart stängd och bara tillgänglig för berörda. Några bilder utan barn och avidentifierade hoppas jag att jag ändå ska kunna bjuda Er på!

Nu är det läggdax!

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina saker du gör!
    Sjalen jag fick är min favorit och kommer komma fram snart när det blir kallare! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är jättekul när det uppskattas! Du får säga till när du börjar tröttna och behöver någon ny!

    SvaraRadera
  3. Du ÄR HELT ENKELT BÄST och fortsätt med din blogg oavsett ämne! Du är en stor inspiratör!!!Kram, kläranbläran

    SvaraRadera