torsdag 27 juni 2013

Snaart semester!


Nu närmar sig semestern och det är skönt. Det innebär också till viss del ett avslut. Jag börjar på en ny avdelning till hösten och det känns kul och spännande. Samtidigt känner jag oro inför hur det ska gå på min gamla avd. Inte så att jag på något sätt är oersättlig men att inte veta vem som ersätter skapar oro.
Hur som helst ville jag göra ett avslut och tacka för mig. Jag har länge varit sugen på att göra smycken dessutom är det ett projekt i lagom omfattning. Men det svåra är att smycken är ganska personliga och det är kanske inte helt lätt att träffa rätt i färg, form, storlek och stil. Kanske ändå att det personliga engagemanget överväger. Å faktiskt fick jag både glädje och lite tårar tillbaks. Så då är jag nöjd!


Blått och turkost. Halsband eller armband vad man känner för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar